Sunday, October 27, 2013

Salam Perkenalan


Assalamualaikum dan salam perkenalan daripada saya untuk pembaca-pembaca blog Walk of Life. Dah lama sebenarnya teringin nak buat blog sendiri. Sebelum ni asyik berjalan-jalan ke blog orang ja..seronok membaca penulisan bloggers kat luar sana tapi bila nak menulis sendiri tu yang terasa agak susah sikit tu. Terbatas oleh idea dan kreativiti..Almaklumlah, saya ni bukan kreatif orangnya.

Tapi, kali ni saya bernekad untuk bangunkan juga blog sendiri untuk saya share segala suka duka kehidupan saya sebagai isteri, ibu dan pelajar. Walaupun kisah kehidupan saya ni taklah menarik atau hebat seperti orang lain namun, saya amatlah berharap segala pengalaman yang saya kongsi di blog ini dapat memberikan sedikit sebanyak manfaat kepada pembaca-pembaca yang singgah di blog saya. Saya juga berharap blog saya ini dapatlah dikekalkan agar suatu hari nanti dapat dibaca oleh anak-anak saya.

Sekian dahulu dari saya..Terima kasih saya ucapkan di atas kunjungan kalian ke blog saya ini..Saya juga amat mengalu-alukan komen dan pandangan membina daripada kalian.



No comments:

Post a Comment

Terima kasih di atas komen-komen kalian. Selalulah menjenguk saya di sini..